مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 11:002023-06-30سياسي

رودخانه قره سو کرمانشاه ساماندهی می شود 


استاندار کرمانشاه از موافقت قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) برای ساماندهی رودخانه قره سو شهر کرمانشاه به منظور کمک به گردشگری و اشتغالزایی در کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از موافقت قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) برای ساماندهی رودخانه قره سو شهر کرمانشاه به منظور کمک به گردشگری و اشتغالزایی در کرمانشاه خبر داد.

  محمد طیب صحرایی، امروز(نهم تیر) در نشست انعقاد تفاهم نامه اجرای پروژه های محرومیت زدایی در استان کرمانشاه، بابیان اینکه اجرای پروژه های جهادی در کوتاه مدت می تواند باعث ایجاد شادی و امید در بین مردم شود، اظهار کرد: در این راستا قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) ظرفیت بسیار خوبی است که با استفاده از آن می توانیم کارهای مهم و اثرگذاری را در مناطق محروم استان انجام دهیم.

وی افزود: یکی از مسائلی که با کمک این قرارگاه روی آن کار خواهیم کرد، رفع تنش آبی و ایجاد یک جریان پایدار آب در استان است.

استاندار کرمانشاه یکی از راه های کمک به رفع تنش آبی استان را تکمیل تصفیه خانه های موجود در سطح استان عنوان کرد و گفت: تنها در شهر کرمانشاه سالانه حجم زیادی فاضلاب داریم که اگر تصفیه شود می تواند به خدمت صنایع درآید و از آنطرف آب مصرفی فعلی صنایع به کمک آب مصرفی مردم بیاید و در نهایت مشکل تامین شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودخانه قره سو کرمانشاه ساماندهی می شود 

رودخانه قره سو کرمانشاه ساماندهی می شود